رویه‌های بازگرداندن کالا

 

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان از اولویت‏‌های آرایشی و بهداشتی آویسا بوده است. در این راستا می‏‌کوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. با توجه به کالای ارایه شده در وب سایت آرایشی و بهداشتی آویسا، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم  ( بستگی به نوع محصول مثلا اگر موجود زنده باشد و مشکل قابل حل از طریق فیلم های ارائه داخل سایت شرکت باشد ، بر اساس تشخص بخش پشتیبانی نیاز به تعویض نمی باشد ) به دست مصرف کننده برسند همچنین اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف آرایشی و بهداشتی آویسا همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول ۲۴ ساعت ضمانت تعویض نیستند.

–  در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا کوپن) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، کوپن یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.

شرایط بازگرداندن کالا

استفاده از ۲۴ ساعت ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فیزیکی یا خوراکی داشته باشد.

 تمامی بسته ها با تیپاکس، پست یا باربری ارسال میشود !

اطلاعیه   !   

 به دلیل ارسال موجودات زنده همراه با لوازم مورد نیاز ، بخش ارسال بعد از بررسی مسیر ، مسافت ، وزن بسته ( شامل مواردی که سفارش داده شده ) ، شرایط آب و هوایی هر استان بین ۱ الی ۴ روز بعد از ثبت سفارش اقدام به ارسال می نمایید. هزینه بسته های ارسالی بر عهده مشتری بوده و فقط هزینه بسته بندی رایگان می باشد.

!!!! توجه !!!!                                                                                                !!!! توجه !!!!

!!!! جواب تمام سوال مشتریان در این کلیپ پایین به نمایش گذاشته شده است . لطفا تا انتها ببینید !!!!

!!!! ………………………………………………………………………….. !!!!

 

مشتریان محترم  بعد از دریافت محصولات طبق نوشته درج شده برروی برگه قبل و در هنگام  باز نمودن بسته فیلم تهیه نماییند و با مشاهده هر گونه مشکل چه از نظر تعداد، اندازه و یا تلفات می بایستی ۱۲ الی ۲۴ ساعت با بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. بنا به تشخیص قسمت پشتیبانی ( بازبینی فیلم و عکس ها در هنگام بسته بندی و آماده سازی )، شرکت اقدام به ( پرداخت مبلغ محصول مورد نظر یا ارسال مجدد محصول ) می نماید  .

!!!! توجه !!!!                                                                                                !!!! توجه !!!!
تمامی مشتریان محترم می بایستی طبق کلیپ پایین قبل و درهنگام باز کردن بسته های دریافتی ، فیلم برای شرکت ارسال نماییند . در غیر اینصورت شرکت قادر به ارائه خدمات نیست .

مشتریان محترم .
بعد از سپری شدن مدت طولانی، هر گونه سوال یا مشکل در زمینه محصولات ارسالی این شرکت دارید . در اولین زمان ممکن با قسمت        تماس با ما  ارتباط برقرار نمایید.

 

 !!!!  توجه !!!!        به دلیل مسائل مالیاتی امکان بازگشت هزینه سفارش ممکن نی باشد و فقط شرکت اقدام به ارسال شفارشات می نمایید          !!!!  توجه !!!!     
    
  1. – اشکال و یا ایراد فیزیکی یا خوراکی باید حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به آرایشی و بهداشتی آویسا اطلاع داده شود.
  2. – لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۲۴ ساعت مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
  3. – استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به آرایشی و بهداشتی آویسا بازگردانده شود.
  4. – برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  5. – اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی یا خوراکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
  6. – وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش آرایشی و بهداشتی آویسا از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
  7. – اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
  8. – عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا درج شده در وب سایت است.
  9. – در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
  10. – در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
  11. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به آرایشی و بهداشتی آویسا بازگردانده شود.  برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  12. – اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری و خوراکی داشته باشد.
  13. – کیفیت خوراکی یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش آرایشی و بهداشتی آویسا از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
  14. – لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به آرایشی و بهداشتی آویسا بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

– اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.

توجه بند ۱:  انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون ، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

توجه بند ۲: از آنجا که آرایشی و بهداشتی آویسا یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود).

– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات آرایشی و بهداشتی آویسا (شماره تلفن ۰۹۱۱۶۵۲۷۶۲۹) اطلاع داده شود.

– اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۲۴ ساعت‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.

– با استناد به “توجه بند ۱” در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا باز نشده باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.

لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

– اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.

– آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش آرایشی و بهداشتی آویسا اطلاع داده شود.

– با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و آرایشی و بهداشتی آویسا تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به آرایشی و بهداشتی آویسا بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

– کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش آرایشی و بهداشتی آویسا ارسال شود.

– در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به آرایشی و بهداشتی آویسا بازگردانده شود.

توجه:

پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از  تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد آرایشی و بهداشتی آویسا در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت آرایشی و بهداشتی آویسا در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت.

 

کالا را چطور ارسال کنید؟

– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش آرایشی و بهداشتی آویسا جداً، خودداری کنید.

– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی به همراه کالای اصلی ارسال شود.

– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.

– در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از ترمینال مسافربری و تیپاکس استفاده کنید.  لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد.

– از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.

– بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید.

گیلان، رضوانشهر، بخش پره سر ، دهستان دینا چال ، آبادی خلیل آبادونیروآباد، محله نیروآباد ، بزرگراه کمربندی ، کوچه شالیزار ، پلاک ۱ ، طبقه همکف.

– در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان آرایشی و بهداشتی آویسا، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

 

پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟

– کارشناسان خدمات پس از فروش آرایشی و بهداشتی آویسا ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان رایبد خاویار تایید شود،کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند.

لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ آرایشی و بهداشتی آویسا بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب  کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، رایبد خاویار تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.

– اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و آرایشی و بهداشتی آویسا در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد.

– پس از دریافت و پذیرش کالا توسط آرایشی و بهداشتی آویسا، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین ۲۴ ساعت کاری زمان خواهد برد.

– از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

– ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش آرایشی و بهداشتی آویسا است.

 

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:

– با شماره تلفن ۴۴۶۱۱۲۱۴ – (۰۱۳) خدمات پس از فروش تماس بگیرید. – یا پیام خود را در صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.

– یا به info@myleeches.ir با ذکر شماره پیگیری سفارش، ایمیل بزنید.

 

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.

حساب کاربری من
خانه
سبد خرید
فیلم های اموزشی
پیگیری و ثبت شکایت
ثبت سفارش
بازار خرید و فروش زالو